keuze corydoras en Lnummer
Re: keuze corydoras en Lnummer
Om hier nog even wat te laten horen:
De 3 sterbai waren vrij snel overleden. Na enkele maanden overleden er 3 delphax. Ik had dus nog 4 corydoras delphax over. Doordat er van alles veranderd was, had ik enkele weken geleden (maanden later na de laatste overleden cory) 9 paleatus gekocht. Binnen een week waren hier 4 van overleden. Tot op heden is nog steeds niet volledig bekend waarom de vissen overleden zijn...
Nu heb ik dus nog 4 delphax en 5 paleatus die zo ontzettend schuw zijn dat ik ze pas zie wanneer ik een halfuur stil zit voor het aquarium en eten had gegeven. Zolang er niks te eten valt, liggen ze de hele dag onder het hout.
De 3 sterbai waren vrij snel overleden. Na enkele maanden overleden er 3 delphax. Ik had dus nog 4 corydoras delphax over. Doordat er van alles veranderd was, had ik enkele weken geleden (maanden later na de laatste overleden cory) 9 paleatus gekocht. Binnen een week waren hier 4 van overleden. Tot op heden is nog steeds niet volledig bekend waarom de vissen overleden zijn...
Nu heb ik dus nog 4 delphax en 5 paleatus die zo ontzettend schuw zijn dat ik ze pas zie wanneer ik een halfuur stil zit voor het aquarium en eten had gegeven. Zolang er niks te eten valt, liggen ze de hele dag onder het hout.
-
amber98 - Berichten: 28
- Geslacht:
ververs je regelmatig een deel water?
-
Johan C - Berichten: 1049
- Geslacht:
Er is duidelijk wat mis want corry's zijn eigenlijk altijd op zoek naar eten
-
john24 - Berichten: 3667
- Geslacht:
1x per week 25%. Alle andere vissen hebben nergens last van.
-
- Geslacht:
Een kleine update hierop, ik heb nog maar 2 schuwe c. Delphax. Ik heb wel een tijd geleden meer paleatus toegevoegd, waar er geen meer van overleden is. Daar heb ik er nu 10 van. Die zijn een stuk minder schuw. Wel zijn ze allemaal hun baarddraden kwijtgeraakt, ondanks dat ik geen scherpe of te grote bodembedekking heb (zand 0,4-0,8 mm) Het blijft dus een raadsel, maar ben wel blij dat ze niet ziek lijken of sterven
-
- Geslacht:
35 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Keer terug naar Overige vragen