Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

geschreven stukken en foto's gebruiken

We gaan proberen om iedere week een stelling neer te zetten. We hopen dat iedereen wil reageren op de stelling, het leukste zou zijn als de reactie ook onderbouwd is met argumenten.
Mocht je zelf een goed idee hebben voor een stelling mail die ons dan, dan gaan we die zeker na overleg plaatsen.
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Hoe denken jullie leden hierover?

1 Dit mag zonder te vragen gedaan worden.
5
38%
2 Hiervoor moet toestemming gevraagd worden aan de schrijver die het geplaatst heeft.
8
62%

Totaal aantal stemmen : 13

Re: geschreven stukken en foto's gebruiken

Berichtdoor rondoras » 01 nov 2013 12:11

Begrijp niet goed de inhoud van de vraag omtrend het commerciële.
Als men het plaatst is het volgens mij met de bedoeling van de maker het te delen als het beperkt blijft tot dit forum hier.
Indien bedoeld voor andere fora dit dan met een toelating.
Dit dan om dan om een Marktplaats indruk te vermijden dus alles via ingelogd indien gewenst dit door de schrijver.

Nu heb geen vermoeden waar het hier over gaat maar globaal gezien als worden vindertjes of weetjes op een paar mensen na gemeden als de ....
Vraag me dan ook is wat de bedoeling is of wat men wil bereiken.
rondoras

Geslacht: Man

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: geschreven stukken en foto's gebruiken

Berichtdoor gosephe » 01 nov 2013 12:45

Ik stem op 2.
En JohanX...alvast antwoord op je vraag 8-)
Stukken uit het verleden, kunnen op het moment van overnemen, een totaal andere betekenis hebben, of is alweer achterhaalde informatie, dus kan niet meer correct zijn.
Zo zijn er diverse redenen die ervoor pleiten, dat je altijd even overleg/backup heb over dit gegeven.
Al is het alleen maar om fouten te voorkomen.
Maar met overleg, moet het dacht ik geen probleem zijn.
Gosephe: L46. L201, L134, L450.
gosephe

Geslacht: Man

Vorige

Keer terug naar stelling