Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

Ontwormen.

Plaats hier alles wat te maken heeft met ziektes.
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Re: Ontwormen.

Berichtdoor Johan C » 11 maart 2013 18:07

rondoras schreef:Moest vooral lachen omdat je het 5 keer hebt gepost, vandaar we hebben het begrepen ;)

dat zal dan toch iets van den heilige geest zijn ,want ik weet daar niks van :lol: :lol: :lol: :lol:
enkele minuten later was wel mijn verbinding met het forum weg,er zal iets mis geweest zijn :?
Johan C

Geslacht: Onbekend

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Berichtdoor john24 » 11 maart 2013 19:09

Johan C schreef:
rondoras schreef:Moest vooral lachen omdat je het 5 keer hebt gepost, vandaar we hebben het begrepen ;)

dat zal dan toch iets van den heilige geest zijn ,want ik weet daar niks van :lol: :lol: :lol: :lol:
enkele minuten later was wel mijn verbinding met het forum weg,er zal iets mis geweest zijn :?

Klopt het forum was vanmiddag even heel traag tot bijna niet bereikbaar. Hierdoor kan het zijn dat er een paar keer op bevestigen gedrukt is en dus het bericht een aantal keer achter elkaar is geplaatst.

Maar johan ik heb er 4 verwijderd ;)
john24

Geslacht: Man

Berichtdoor Toin57 » 19 dec 2018 13:15

Hallo, ik denk dat ik mijn l184 moet ontwormen. (lange draderige ontlasting) heeft iemand de naam van een goed medicijn en waar is het te koop of te bestellen?
Toin57

Geslacht: Onbekend

Berichtdoor john24 » 27 dec 2018 17:10

Denk niet dat u zich zorgen hoeft te maken. Lange ontlasting bij L184 is niet buitengewoon
john24

Geslacht: Man

Vorige

Keer terug naar Ziektes