Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

Te koop: Bewezen kweekgroep L199 Hypancistrus furunculus

Hier kan je alles aanbieden of vragen m.b.t. de overige dieren dus m.u.v. L-nummers!! Vermeld duidelijk in de titel: Gevraagd of Aangeboden.
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Te koop: Bewezen kweekgroep L199 Hypancistrus furunculus

Berichtdoor Mariska » 13 nov 2017 23:03

Te koop aangeboden wegens krimpen hobby:
Bewezen kweekgroep L199 Hypancistrus Furunculus, nakweek aanwezig.
De groep bestaat uit negen dieren, drie mannen, drie vrouwen en drie jongen.
De jongen zijn nakweek uit deze groep. Twee van de jongen zijn ongeveer 1,5 jaar en de jongste is ongeveer 1 jaar. Het geslacht is nog niet te zien.
Ik vind het erg belangrijk dat ze naar een goed nieuw thuis gaan, bij iemand die goed voor ze zal zorgen.

Wij hebben de groep 4 jaar geleden gekocht als jongvolwassen potentiele kweekgroep. De mensen van wie wij ze gekocht hebben, hadden ze uit Duitsland waar ze gekweekt zijn door Oliver Frank.
Bij ons hebben ze op d’r gemak uit kunnen groeien. Ik heb nooit echt moeite gedaan om met ze te kweken, dit ging op een gegeven moment vanzelf.

Dit Lnummer is geen algeneter maar meer een carnivoren soort. Ze eten hier echt van alles: vele soorten droogvoer (tabeletten, wafels, granulaat, shrimp sticks, enz.), diverse soorten diepvriesvoer, verschillende soorten Repashy gelvoer en verse groente (komkommer, spinazie, erwten, courgette, enz.).
Ze zijn absoluut niet kieskeurig en komen gelijk naar voren zodra ze merken dat er voer in het water zit.

Ze zitten bij ons gewoon op leidingwater en doen het er prima op. De temperatuur is 25-26 graden.
Ze leven in een speciaalaquarium wat ze alleen met een schooltje koperzalmpjes delen.

Alle foto’s zijn eigen foto’s. Deze zijn begin september 2017 gemaakt en dus heel recent.

De dieren kunnen alleen opgehaald worden. Verzenden is geen optie!

Ik ben zondag 19 november op vivarium, dus heb je interesse en kom je van verder weg, dan kunnen we eventueel ook afspreken om ze daar over te dragen. Maar ik heb ze liever niet een hele dag in een zak zitten, alleen als het echt niet anders kan is het een optie.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Mariska

Geslacht: Onbekend

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Keer terug naar Gevraagd & Aangeboden