Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

Hallo allemaal

Graag, voordat je actief word op dit forum even voorstellen zodat iedereen weet wie jij bent!
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Hallo allemaal

Berichtdoor Toin57 » 06 dec 2018 13:02

ik zal me even voorstellen. Ik heet Ton ben 61 jaar en woon in Zevenaar.

Ik ben eigenlijk al heel lang gefascineerd door aquaria.

5 jaar geleden via marktplaats mijn eerste bak gekocht, juwel vision 180. Deze heb ik trouwens nog steeds. Dit was een gezelschap bak. De volgende die erbij kwam was een Trofis 1500 .

2 jaar geleden ben ik overgegaan naar Malawi cichliden. Daar heb ik met enige regelmaat nestjes mee kunnen kweken en grootbrengen. De hobby begint een beetje uit de handen te lopen daar ik op het moment al weer een paar bakken erbij heb. Daar zitten nu L-nummers in. 1 koppel (bewezen) l184 maar helaas heb ik ze nog niet aan de kweek kunnen krijgen. alle andere zijn jong gekocht en uiteraard bij verschillende kwekers. een groepje l333, een groepje l136, een groepje l181 een groepje l270 en nog 4 kleine l201. Verder heb ik nog een koppel l444 zitten waar ik zeer regelmatig jongen van heb maar ik denk toch dat dit een gewone ancistrus is. ik heb op dit forum al gezocht maar kan geen ervaringen over de kweek met de l136 vinden.
Toin57

Geslacht: Onbekend

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Keer terug naar Voorstelrondje