Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

Voorstellen Medievil1 (Robert)

Graag, voordat je actief word op dit forum even voorstellen zodat iedereen weet wie jij bent!
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Voorstellen Medievil1 (Robert)

Berichtdoor Medievil1 » 27 feb 2018 13:59

hierbij wilde ik mij even voorstellen als nieuw lid van Lnummers.nl.Mijn naam is robert en ik ben begonnen als nieuweling met een kweekgroep van 9 L nummers (L066).Ik ben lid geworden van dit forum omdat alle hulp / tips en suggesties mij kunnen helpen om er voor te zorgen dat mijn kweekgroep het zo goed mogelijk naar hun zin te laten hebben.Ik doe dit niet uit commerciele overweging maar ik vind het facinerend om te zien hoe het hele proces verloopt en uiteindelijk ook eens jonge l nummers te krijgen.Ik neem aan dat geduld een schone zaak is.vissen zijn nu zo'n 4 weken in mijn bezit.waar ik vooral aan twijfel is de inrichting van het aquarium.Een kweker heeft vaak alleen maar een aquarium zonder bodembedekking.Geen planten maar alleen maar de legholen.Ik heb wel grind en wat planten evenals 11 legholen en een leghotelletje van 6 holen.Water temperatuur is 26 graden en ze zitten in een aquarium van 80x40x30 cm en ingebouwde pomp van 600 l/h.Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven of ik alles goed doe voor de vissen en voor eventuele voortplanting daarvan.Alvast bedankt.Gr.Robert
Medievil1

Geslacht: Man

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Keer terug naar Voorstelrondje